Job 62 van 106


Report this listing

Solliciteren



Commercieel administratief bediende


Functie

Voor een bedrijf in regio Zele zijn we op zoek naar een gedreven persoon om het dynamische team te versterken. Je gaat aan de slag bij een bedrijf dat bekend staat om zijn brede scala aan automobielproducten.

WIE ZIJN WIJ?

Een sprankelend bedrijf met twee toonaangevende vestigingen in Zwevegem en Zele, gespecialiseerd in de distributie van authentieke wisselstukken voor diverse automerken. Wij omarmen een uitgebreid assortiment, met een speciale focus op namen als Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Alfa, Lancia, Chrysler, Jeep, Dodge, Kia, Chevrolet EU, Landrover, Jaguar, Hyundai en BMW.

WAT GA JE DOEN?

Je wordt ingeschakeld als administratieve duizendpoot:

  • Je staat in voor verschillende administratieve take n, zoals backorder lijsten opvolgen, overzichten opmaken voor verschillende diensten, commerciële rapporten opmaken voor de verkoopdienst, bijspringen met de facturatie of creditering…
  • Je verwelkomt de klanten die onderdelen komen afhalen aan onze toonbank en zorgt ervoor dat zij de correcte bestelde onderdelen kunnen meenemen.
  • Op drukke momenten bied je ondersteuning bij het aannemen van de telefoon .
  • Je verzorgt , indien nodig, de extra expreslevering naar onze klanten in de regio Zele/Lokeren.

WANNEER MOET JE WERKEN?

  • Maandag tot vrijdag
  • Tussen 08u00 en 18u00 max.

Jouw profiel

  • Iemand met een hart voor administratie
  • Iemand met een voorkennis van auto-onderdelen
  • Iemand die perfect Nederlandstalig is (Frans is een pluspunt)
  • Iemand die vlot werkt met de Office-pakketten
  • De noden van een (potentiële) klant analyseren in termen van uitvoerbaarheid en rendabiliteit
  • Technische en financiële oplossingen ontwikkelen en uitwerken in bestekken, voorontwerpen, lastenboeken, offertes, prijsopgaven
  • Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De relatie met de klant onderhouden
    De klant technische bijstand verlenen

Aanbod

WAT BIEDEN WIJ?

  • Een boeiende uitdaging in een groeiend bedrijf.
  • Een dynamisch en gemotiveerd team van 16 personen om deel van uit te maken.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief in een mensgerichte werkomgeving.
  • Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques.
  • Een 39-urige werkweek met 20 verlofdagen aangevuld met 6 ADV-dagen.

Interesse? Neem dan zeker contact op met het team van Actief interim Lokeren:

  • Via telefoon: 09 274 30 30
  • Via mail: actief.lokeren@actief.be
  • Via WhatsApp: 0471 66 04 25

Ons team neemt binnen de dag met jou contact op!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht